Jumaat, 21 Ogos 2009

bErAkHiR SuDaH....

Setelah 8 minggu di SKM,macam-macam perkara yang dapatku belajar dan dapat kutimba ilmu serta pengalaman..(“,)..kenangan bersama murid2 di SKM terpahat disanubari..ahaks..

Ari kamis(20/08/09),berakhir sudah tempoh praktikumku selama 8minggu,dalam bahasa yang mudah 2 bulan…kejap je kan..sempatlah ari kamis tu kami(sahabat praktikum-me,nik,yani n dila)buat sedikit jamuan sempena perpisahan di sekolah tersebut..nak tahu kami wat make gapo?!makaroni bakar.makaroni che nah tu..jangan main2x…hehehe..diawal 6.30 pagi(lebih kuranglah)aku n nik bertolak ke rumah che nah..sebab dah janji nak amik kul 7..bimbang sebenarnya takut terlewat ke sekolah…tapi Alhamdulillah sempat jugak sampai sekolah jam 7.30 pagi..korang bayangkan cam maner keadaanku men’drift’ kereta…sabaw jelah...

Mula2 nak tempah makanan lain..kira puya kira..alahaii..bujet tak cukup maaa…hehehe..nampaknya oklah macaroni pon..dan kami juga ada menyediakan sedikit sumbangan pada sekolah berupa frame Al-Quran..sori gambar frame tu x amik..

Jamuan tu kami adakan jam lebih kurang kul 10.00 pagi..suh pk 1 wat announcement jemput semua guru2..sibuk jgklah ari kamis tu..nak amik gambar ngan budak sbe dari IPKT pun x sempat…masing2 nak uruskan hal yang terakhir,sebelum berangkat meninggalkan sekolah tersebut…Minggu tu asyik bergambor jerk..bermula dari tahun 1,2,4,5..kelas yang kami ngajar jelah…huhuhu..ape2 pun praktikum di SKM meninggalkan seribu kenangan buat diri ini…


NIK N YANIE...PRACMATE KU..


Pertemuan indah untuk dikenangkan…

perpisahan pahit untuk dimemorikan…

Ingatlah setiap pertemuan ada perpisahan…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan