Jumaat, 19 Mac 2010

PrAkTiKuM fAsA 3...pArT 2..



Yeah....malas bebenor la sy skang nak update blog kan?kan?kan?...huhuhu.......arini terasa rajin skit...alhamdulillah...ada jgklah time rajin tuh...amacam nga praktikum?...hurm..cam tu jgklah...x abis2 dengan mengadap rph hari2,wat abm hari2..ustaz x datang2 gak...hadeh...p/s:nape nak merungut plak nih?..hehehe...

sebenarnya semangat nak mengadap rph,abm dah tak der...tu yang jadi cam ni nih...banyak sangat yg ada dalam kepala ni....dengan praktikumnye,dengan muetnye..ni satu lagi...dengan borang posting yg x abis2..bak kata saim saya>>>brg posting pah ceroh>>>eheks...biasalah tu...kalau yg belum kawen tu,sempat la masukkan kat dalam borang tu status...kawen.sebab diorang sempat kawen...saya?...tetap dengan status lama ye...>>bujang trang tang tang>>ahaks...masih "remaja" gi tuh....

aishh..byknye konar sy nih...nak cter hal praktikum sebenarnye..selama sy kat skgd ni..well,semua okeys blake...byk benda yg dapat sy belajar...ye la,saat2 untuk bergelar guru dah semakin hampir..nampaknya,saya perlu belajar2 melupakan gelaran "guru pelatih" yg sy sedang sandang kini dengan bertukarkan title "guru"..uhhuk...ble teringat2,ase cam malas je nak kerje..nak belajar sepanjang masa...ble teringat kat posting plak..manelah diri ini akan di campakkan...toing toing toing....fenin...borang posting dah diisi beberapa kali....hurm kna isi plak dah..hadoiii..penatla weii..isilah berjuta kali pon tempat pilihan sy tentunya tak berubah.."KELATE"..pilihan hati..hua hua hua..biarkan apa orang nak kata...susah la masuk kelata,kelate penuh doh ustazah2,kelate pyh nok masuk,mimpi jah la...biarkan2 kata2 sumbang itu hya berlalu di tepi telinga sy shj w/pon sy mengakui hakikatnye,meme susah nok bleh kelate.hua hua hua....

cuti seminggu dah berlalu...aik?..sebetar sangat...tula byk sangat tidow cuti2 ni...ingatkan rph untuk minggu depan dah siap...tiba2 belek2...aiyakkk...x siap lagilah....hadeh...draft saje je baru...hurm,rupe2nye sy bermimpi di siang hari.....waaaaaaaaaa...malasnye nak wat rph...malas2 pon kna wat ugoks sebab bermula minggu ni,minggu depan dan minggu seterusnya..masa untuk diobserve dah...yea..gembira ke?..x tahu nak kata.....dah tugaskan....kna la wat...uhhuk...

buat insan yg bergelar ADRINA>>>>bo bo lah malasnye....wat2 rajin la plop...CHAIYOKKKK....