Ahad, 10 Oktober 2010

10.10.10



aloss weiiiiii lok...comei sungguh tarikh arini....sungguh bertuah siapa yg dilahirkan pada tarikh ini......huhuhu.....dan saya....macam biasa meneruskan kehidupan macam biasa....pening..sedih...haru..bercampur baur semuanya....malas nak study subjek yg paling sy x suka......tak tahu nak study mcm mane...terasa mcm dah tepu jer......aiyakkkkkk........hurm....~semoga ari rabu ni,dipermudahkan segala urusan~....takotttttttt sangat....sekali fikir x nak pegi je exam.......tu kalau skali pikir la....tp bile msuk 2x pikir....ish2...kena pegi...tp ape yg nak dijawab....

Telahku lalui jalan berduri...
sejuta harapan terusku pertahankan..
bukan mudah menggapai bintang..
bersilih dugaan mendatang...
disebalik kepayahan,disitulah ada kekuatan..
tekad hati azimat diperjalanan....
mengejar impian...

pabila seakan sukar..
bagai tak berdaya untuk terus bertahan...
Namun kasihMU menyedarkanku tak pernah sendirian.....

disebalik kepayahan,disitulah ada kekuatan..
tekad hati azimat diperjalanan....
tinggi langit mimpi ini..
takku ragu untuk membuktikan..
indah bintang...
yg terang bukan khayalan...
tp kenyataan...

akan kau saksikan kesulitan ini..
pasti berganti kebahgiaan..
disebalik kepayahan,disitulah ada kekuatan..
tekad hati azimat diperjalanan....
tinggi langit mimpi ini..
takku ragu untuk membuktikan..
indah bintang...
yg terang bukan khayalan...
tp kenyataan...

telah kau dengar kisahku ini...
pernahkah kau cuba untuk mengerti..

Aku meminta kepada Allah setangkai bunga yang segar,Tapi Allah memberiku kaktus berduri .. Aku minta kepada Allah haiwan kecil nan cantik,Tapi Allah memberiku ulat berbulu .. Aku sedih, kecewa dan bertanya-tanya .. Betapa tidak adilnya Allah kepadaku. Namun seiring dengan berjalannya waktu .. Kaktus itu berbunga indah .. bahkan sangat indah. Dan ulat berbulu itu tumbuh dan berubah, menjadi kupu kupu yang amat cantik ... Semua indah pada waktunya .. Rupanya baru ku tahu .. Allah tidak memberi apa yang aku inginkan, Tapi Allah memberi apa yang aku perlukan..

"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat.Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari,Tapi rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi".....

owh.adrina.....teruskan usaha.........chaiyokkkkk3...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan