Khamis, 29 Disember 2011

~bErLaLu..2011..welcome 2012...~


kalendar itu sekadar nombor...iyer x?..

بسم الله الحمن الرحيم
يا حي يا قيوم...برحمتك استغيث....اصلح لي شأني كله.... ولا تكلني الى نفسي طرفة عين...أمين

Wahai tuhan yang Maha Hidup lagi Maha Berdiri...dengan rahmatMU aku memohon pertolonganMU,baikilah untukku urusanku,Jangan ENGKAU serahkan kepada diriku walaupun sekelip mata...

Selamat tahun baru 2012 semua...semoga-moga dengan rahmatNYA kita semua mampu menghadapi apa jua cabaran dan dugaan pada tahun ini dengan sebaiknya..."kita tu termasuk sayalah yer"..

tahun 2012 ni,lembaran baru dibuka...dengan Kalimah بسم الله الحمن الرحيم

Tahun ni,agak banyak kerja berbanding dengan tahun lepas,skali pikir macam tak dan je masa sehari tu....huhuhu..tapi apa nak buat...nak tak nak,kna galas jgk..dah tanggungjawab....

lembaran 2012..timbunan kerja-kerja yang diamanahkan

1) guru kelas tahun 5...weee wwiiit...----banyak jgk kerja nak kena wat yer....bertenang..

2) guru p.i pra sekolah...yang tentunya kssr.......waahhh....sangat2..entah tak tau nak kata...terima dalam keterpaksaan sebab dah tak der guru p.i dah...

3) Guru b.a tahun 1...2 kelas gitu skali bagi...tu dio...garu kepala laaaa...>>>kssr jgk ni....~jeng molek braso~..hahaha...ketawa sekuat hati......

4)guru pai tahun 2...jgk KSSR...abislaaaaaahhh...semua nak kena rekod,semua nak kena buat band...huh!!...

5)yang ni paling best...bendahari PIBG...~kayalah sy lepas ni...kaya dengan duit orang lain~..dalam ramai2 terpikir jgk,gb baru tu,tuju kat sy...tak pelah,boleh belajar benda baru...tp awal2 sy dah gitau,sy nak ada penolong,sebab sy akan bercuti lepas ni...harap maklum yer!!...p/s:bukan bercuti je kot...PINDAH trosssss...wakakak...~aminnn~...koya sketttttt..

6)Bendahari pai...woow!!...owh...trima je...senyum...

7)ko-kurikulum pulak...naik nama sy lagi..jadi pengerusi persatuan puteri islam....wahhh!!..sangat berjaya....~cuak~...

nak kena senarai lagi ke??cukup la yer...sekadar muqaddimah 2012...banyak yang difikirkan...tp itu je yang terluah setakat ni..yang lain2 tu biarlah menjadi "rahsia hati"...huhu..

orang kata pengalaman tu,x datang bergolek..kita kena lalui baru kita dapat rasa..apa yg sy rasa kehidupan sy bermula hari ini,esok dan seterusnya adalah "kurang tidur"...huhuhu....owh!sayangnya nak tinggalkan hobi tu....T_T..





mula-mula hanya berniat.."kalau ada meja study..ok jugak...senang ckit nak buat kerja"...pastu tetiba,teringat kedai perabot yang dekat rumah ni...niat jugak"nak survey harga je"...pastu lagi...pusing2 dalam kedai tu...saje je wat aksi twr menawar dengan si amoi kedai tu...tup tup tup..boleh pulak mulut sy ni cakap"macam ni lah auntie,u kasi i harga "teeettt(terpaksa dirahsiakan)huhuhu,i angkat sekarang jgk"...waahhh...kalau adalah 10 org pembeli mcm sy ni..agak2 kaya tak tokey kedai tu...ape2 pun,sy rasa amatlah berbaloi kerana sy boleh kurangkan waktu tidur sy dengan bertapa dimeja ituuuuuu....okey tak?>>transformasi 2012...

bye2..kita jumpa lagi yer...dikesibukan sy yang lain pulaaaa....^__^,senyum sokmo.....

2 ulasan:

  1. wah tahun baru
    wah kalendar kuda
    wah banyak jawatan
    wah bendahari. kaya2
    wah kssr
    wah nak cuti lama
    wah meja baru
    wah3x huhuhu

    BalasPadam
  2. bukan waaahhhhhhhh...tapi waaaaaaa...selok2..

    BalasPadam